Saturday, January 06, 2007

voulez vous











Η μέρα που ξημερώνει, είναι από τις πιο δύσκολες.
Ελάτε για λίγο στη θέση μου.
Ο πίνακας ανακοινώσεων αναφέρει έκτακτο meeting
με τις φοντανιέρες στις 12 ακριβώς στη reception και μετά...
ακολουθούν τα παράπονα και ο πανικός!
Η μία κλαίει
η άλλη πάλι, καπνίζει
η επόμενη μου κλείνει το μάτι
και η διπλανή της μου βγάζει τη γλώσσα
ενώ η τελευταία με βλέπει και κοκκινίζει,
οι έρωτες μας μαράνανε.
Όχι πείτε μου, γίνεται έτσι γιορτή...

Μου βάζω ποτάκι,
μου διαλέγω μουσική (στη μέση ανατολή το έψαχνα, στην άπω ανατολή το βρήκα!)
-κλείσε τα μάτια και ταξίδεψε όπου θες-
και καλώ τον αγαπημένο μου μάγειρα στη πίστα,
voulez vous…

7 Comments:

At 6/1/07 8:44 AM , Blogger So_Far said...

Αγαπητέ μου καλή σας χρονιά ! Εύχομαι κάθε ευχήπου κάνατε να πραγματοποιηθεί όπως εσείς θέλετε. Για το meeting να μην ανησυχείτε καθόλου. Οι φοντανιέρες σας είναι ειλικρινείς, από την αρχή δείχνουν το χαρακτήρα της η καθεμιά. Δεν είναι αυτό σημαντικό; Μακάρι και οι άνθρωποι στα διάφορα meetings να έδειχναν με θάρρος ποιοί πραγματικά είναι....

 
At 6/1/07 2:14 PM , Blogger Loucretia said...

Χρονια Πολλα!!!

Μην ανησυχεις για το τι λενε οι φοντανιερες, σημασια εχει τι περιεχουν.... ;-))

 
At 6/1/07 4:45 PM , Blogger unapatatras said...

πολύχρωμος και πολύχρονος! και μερσί για το φοντάν! πήρα ένα απ' όλες τις φοντανιέρες!!! είναι γλυκύτατες όλες! περάστε κι από δω για ένα μικρό δωράκι :-)

 
At 6/1/07 5:25 PM , Blogger βλαχακι (το) said...

μην μου μιλάς για φοντανιέρες χαρούμενες, πονηρές 'η και λυπημένες
:-( κανόνιζα σπιτική φάση και ακυρώθηκε λόγω ασθενείας (όχι δικιάς μου, εγώ την πέρασα την πρωτοχρονιά), σνιφ και είχα γεμίζει τις είχα γεμίχει με φερέρο και μελλομακάρονα με επικάλυψη σοκολάτα.

 
At 6/1/07 8:23 PM , Blogger Αθήναιος said...

Χρόνια Πολλά! Τί με θέλετε εμένα, για χορό; Είμαι μέγας χορευταράς, ξέρετε, μάλλον ήμουν στα νειάτα μου. :-Ρ

 
At 7/1/07 9:29 AM , Blogger Alex A. said...

Κάτι οι φοντανιέρες, κάτι τα μελομακάρονα, τα πήραμε 2-3 κιλά. Το μήτινγκ με τη ζυγαριά υπήρξε για μένα το πιο δύσκολο.

Υ.Γ. Εύγε για το αψόγου αισθητικής μπλογκ σας...

 
At 7/1/07 7:46 PM , Blogger tifoeus said...

so far, να περνάτε καλά και καλή σας χρονιά

loucretia, ευχαριστώ και φιλιά πολλά, whatever will be, will be

patatraki μου υπέροχο το δωράκι σου, υπέροχη και η χιονόμπαλα που έφαγα στην μούρη

βλαχάκι, μην στεναχωριέσαι θα μας μείνουν αρκετά πολεμοφόδια να ροκανίζουμε σιγά σιγά. Και γω σημείωσα μερικές απουσίες, αλλά ήταν μια ωραία βραδιά. Βρε μπας και είμαστε συνονόματοι;

Αθήναιε, ευχαριστώ και σένα πολύ και για τις ευχές και για το χορό...

alex a, έχετε πολύ δίκιο για τα κιλάκια των γιορτών, όσον αφορά τη ζυγαριά δεν μιλάμε απλά για meeting, αλλά για οριστικό διαζύγιο...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto