Sunday, April 06, 2008

εχθές/ σήμερα



Εχθές…
Ξεκινώντας με το λεωφορείο, δυο κινέζοι ανεβαίνουν στη διαδρομή και κάθονται απέναντί μου. Σύντομα προσέχω την εκφραστική κίνηση των χεριών του ενός, μου θυμίζουν τις θηλυκές ιεροτελεστικές κινήσεις των χορευτριών της παραδοσιακής κινεζικής όπερας. Τα νύχια στο μικρό και τον παράμεσο είναι μεγάλα και εμφανώς προσεγμένα επιτρέποντάς τη χρήση μόνο των υπολοίπων τριών δακτύλων . Ποζάρει άνετα αφήνοντάς με να κατευθύνω την κίνηση του χεριού του για να φανεί πιο καθαρά.

η γνωστή κυρία με τα λουλούδια της στο απάγκιο της ΜΒ


και όλη την υπόλοιπη μέρα βροχή, κάνοντας τη διάθεση ρευστή


η Αθήνα όταν βρέχει μοιάζει με άλλη πόλη


οι δρόμοι της ποτάμια από φωτιά


το φως από τη λάμπα χρωματίζει τα κτήρια αλλιώς


και μετά επιστροφή με το λεωφορείο, πρώτη θέση μπροστά.


σήμερα ήλιος. έμεινα σπίτι όλη μέρα, κάνοντας δουλειές...έπλυνα και τα τζάμια.
εσύ συννεφάκι που πας;



Καλή Βδομάδα




του thomas

7 Comments:

At 7/4/08 12:23 AM , Blogger celsius33 said...

καλά η Αθήνα μέσα από αυτές τις φωτογραφίες μου φαίνεται Βιέννη, κοίτα φώτα, κοίτα γυαλάδες, κοίτα κτίρια..πολύ ωραία βόλτα έκανες :)

 
At 7/4/08 8:51 AM , Blogger hotel iris said...

Καλημέρα cel!
;-)

 
At 7/4/08 10:53 AM , Blogger So_Far said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες της Αθήνας καθαρής μετά τη βροχή...
Ρωτάτε κι εσείς τα συννεφάκια πού πάνε; παρομοίως κάποιες φορές.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

 
At 7/4/08 10:41 PM , Blogger tifoeus said...

επίσης so_far!

 
At 9/4/08 2:03 AM , Blogger unapatatras said...

καλή βδομάδα και σε σένα!
(κι ας ξημερώνει τετάρτη ;-)
ωραίες φωτογραφίες!!!!
keep them coming!

 
At 9/4/08 9:16 AM , Blogger xomeritis said...

Φεύγοντας για δουλειά, ακούω συνέντευξη στο ραδιόφωνο του BBC του R. Gere για την Κίνα τους Ολυμπιακούς και το Θιβέτ.

Με γειά το κούρεμα.

 
At 9/4/08 9:50 PM , Blogger hotel iris said...

η μέση της βδομάδας κι αν θέλει σπρώξιμο γλυκό μου patatraki

και να φανταστείς στην αρχή που δεν κατάλαβε ο κινέζος τι ήθελα να κάνω με τα χέρια του, μου έκανε το σήμα της νίκης.
που να ξερες κινέζε μου, έλεγα από μέσα μου, η νίκη μας μάρανε… και καλά ξεμπερδέματα με το Θιβέτ!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto