Monday, August 27, 2007

αν και νομίζω πως ξέρω το γιατί....

ο αόρατος εχθρός μου
είμαι
εγώ


ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ. ΓΙΑΤΙ;
ΟΛΟΙ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.
Τετάρτη 29 Αυγούστου, στις 7 το απόγευμα. Στην πλατεία Συντάγματος και σε κάθε κεντρική πλατεία κάθε πόλης σε ολόκληρη τη χώρα. Φορώντας μαύρα.Αποδοκιμάζουμε το αίσχος χωρίς πολύχρωμες σημαίες. Πενθούμε για την απώλεια των συνανθρώπων μας χωρίς να συνδέουμε την πρωτοφανή καταστροφή με προεκλογικές σκοπιμότητες. Δίνουμε το παρόν και στεκόμαστε απειλητικά απέναντι σε οποιονδήποτε επιχειρήσει να εκμεταλλευτεί την τραγωδία για οποιοδήποτε όφελος.
ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ.

5 Comments:

At 28/8/07 2:10 AM , Blogger ΠΑΥΛΟΣ said...

Θα είμαστε όλοι εκεί

 
At 28/8/07 10:53 AM , Anonymous Anonymous said...

AUX ARMES CITOYENS...BAM BAM BAM...EPATONS LES VOLEURS ET LES MALINS...
μετά τιμής

 
At 2/9/07 10:50 PM , Anonymous Anonymous said...

Ασχετο αυτό που θα γράψω, αλλά σε βρήκα τυχαία σε ενα blog και ήρθα αμέσως. "Ξενοδοχείο Ιρις", απλα το αγαπημενο μου βιβλίο... Καλό βράδυ...

 
At 2/9/07 11:56 PM , Blogger hotel iris said...

καθυστερημένα φιλιά στη φλό και στον παύλο

φάβα με κρεμμύδι είσαι ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά και έτσι για να μιλάμε με συμπτώσεις πέρασα την κυριακή μου "ξεφλουδίζοντας το κρεμμύδι" του Γκύντερ Γκρας...

καλή βδομάδα σ΄ όλους!

 
At 3/9/07 2:59 AM , Anonymous Anonymous said...

...αποσπασμα του "Ξεφλουδιζοντας το κρεμμυδι" εχω σε ενα page σχετικα με μενα με τιτλο: Εγω το κρεμμύδι! :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto