Wednesday, January 23, 2008

ένα ποίημα και ένα βίντεο

Το κρεβάτι, τα τσιγάρα,
το σώμα σου σ΄
όλο το χώρο-
το άγαλμα του αίματός μου.

Ανάβω σπίρτα,
κόβω τα νύχια μου,
τρυπάω τα σεντόνια.
Λείπεις.

Είχες πει:
αγαπώ τα μαλλιά σου.
Τα μαλλιά μου μεγάλωσαν.
Μ΄
έκρυψαν.

Υποσχεμένος μήνας.
Υποσχεμένη μέρα.
Θάρθω- είπες.
Περιμένω στην πόρτα.
Η πόρτα
είναι γεμάτη σφραγίδες.



Τα ερωτικά
γυμνό σώμα
Γιάννης Ρίτσος



της Τίνας/ αντισταθείτε μ ΄
ένα ποίημα...συνεχίστε το

(πρέπει να πήρα την συλλογή πριν κλείσω τα δεκαοχτώ μου, πάνω από δεκαπέντε χρόνια τώρα, 1500 δραχμές η τιμή του γραμμένη με μολύβι στη πρώτη σελίδα, ήταν το πρώτο βιβλίο ποίησης που αγόρασα, με μάγουλα κόκκινα από ντροπή γιατί είχε σχέδια γυμνά, μια αναστάτωση εσωτερική, τότε ακόμα δεν ήξερα πως μπορείς να ερωτευτείς με τις λέξεις, ήξερα μόνο το πορτάκι της φυγής μέσα στους χάρτινους κόσμους...
το ξεφυλλίζω με αγάπη, τα
λόγια του σαν μια αναπνοή..







)

9 Comments:

At 25/1/08 5:37 PM , Blogger So_Far said...

Σιωπώ στη δύναμη των στίχων των συγκεκριμένων..
δεν ξέρω γιατί αλλά ο βιντεάκι μου θύμησε την ταινία Magnolia ..

 
At 26/1/08 12:40 AM , Blogger Despoina Chatzipavlidou said...

"Τι είναι αυτός ο θόρυβος;"
Ο άνεμος κάτω από την πόρτα.
"Τι είναι αυτός ο θόρυβος τώρα; Τι κάνει ο άνεμος;"
Τίποτε πάλι τίποτε.
"Δεν
Ξέρεις τίποτε; Δεν βλέπεις τίποτε; Δεν θυμάσαι
Τίποτε;"

Θυμάμαι
Αυτά είναι μαργαριτάρια που ήταν μάτια του.
"Είσαι ζωντανός ή όχι; Τίποτε δεν υπάρχει στο κεφάλι σου;"
Αλλά
Ο Ο Ο Ο η Σεξοσπήρια τούτη Φάρσα -
Τόσο κομψή
Τόσο ξυπνή
"Τι θα κάνω τώρα; Τι θα κάνω;"
Θα τρέξω έξω όπως είμαι και θα περπατώ στον δρόμο
Με τα μαλλιά μου κάτω, έτσι. "Τι θα κάνουμε αύριο;
Τι θα κάνουμε πάντα;"
Ζεστό νερό στις δέκα
Κι αν βρέει, ένα κλεισμένο αμάξι στις τέσσερις.
Και θα παίζουμε μια παρτίδα σκάκι,
Πιέζοντας μάτια δίχως βλέφαρα και καρτερώντας ένα κτύπημα στην πόρτα.

από το δικό μου πρώτο βιβλίο ποίησης - Τ. Σ. Έλιοτ

 
At 27/1/08 11:43 PM , Blogger hotel iris said...

ευχαριστώ σας κυρίες μου
Καλή βδομάδα!

 
At 28/1/08 7:20 PM , Anonymous Anonymous said...

Καλή βδομάδα Ξενοδόχε...

xxx

 
At 28/1/08 11:58 PM , Blogger hotel iris said...

να περνάς καλά atix!

 
At 29/1/08 5:28 PM , Blogger celsius33 said...

Θύμισε μου ταινία σε παρακαλώ..χαιρετισμούς!

 
At 29/1/08 7:19 PM , Blogger hotel iris said...

l homme de sa vie, θες να στη γράψω;

 
At 30/1/08 2:30 PM , Blogger celsius33 said...

ναι είδα στο imdb για την ταινία,δεν την΄ήξερα, με ελληνικούς υποτίτλους την έχεις? Γράψτην αν μπορείς, το χεις το τηλέφωνο μου? (εσύ είσαι κατά της κινητής δηλώνεις)

 
At 30/1/08 2:33 PM , Blogger celsius33 said...

και όμως μόλις κατάλαβα ότι την έχω δει την ταινία σε κάποιες νύχτες πρεμιέρας, ή στην εβδομάδα γαλλικού κινηματογράφου. Και μου είχε αρέσει πολΥ

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto