Wednesday, April 16, 2008

γαλάζιο



Και κάπου ο ουρανός καθαρίζει. Το γνώριμο χρώμα του επιστρέφει και το βλέμμα μου χάνεται έξω από το παράθυρο, αγαπημένη διαφυγή. Μου τραβάει τη προσοχή και αρπάζω γρήγορα τη μηχανή. Κεντράρω σ΄ αυτό που δε βλέπω καθαρά και προσπαθώ στη συνέχεια να το εντοπίσω στη μικρή οθόνη της μηχανής. Δεν μπορώ να το διακρίνω όμως πουθενά και ήδη έχει χαθεί από το δικό μου ορίζοντα..
Σπίτι αργότερα θα το έβρισκα πάλι στη μεγέθυνση της οθόνης του υπολογιστή. Μια κουκίδα στο γαλάζιο, ένα γλάρος πετάει πάνω από τη πόλη.

3 Comments:

At 17/4/08 4:53 PM , Blogger revqueer said...

Τον πρόσεξες ενώ έβγαζες τη φωτο, ή το πήρες χαμπάρι μετά; Πολύ όμορφο!

 
At 17/4/08 7:05 PM , Blogger hotel iris said...

αυτό ήθελα να βγάλω αλλά επειδή αρχικά δε μπόρεσα να τον διακρίνω στην οθόνη της μηχανής σκέφτηκα αρχικά πως δεν τον πρόλαβα...
φιλιά φατσόνι!

 
At 18/4/08 7:52 PM , Blogger xomeritis said...

Φαίνεται o γλάρος αν κάνεις κλικ στην φωτογραφία. Καμιά φορά έχει κι εδώ γλάρους, σπάνια, όταν έχει καλό καιρό – ίσως είναι ιδέα μου - και μου φαίνεται ότι μυρίζει θάλασσα τότε.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto