Sunday, April 20, 2008

δε ξέρω τι φταίει

ίσως η μυρωδιά της σημερινής μέρας
το ότι έμεινα κλεισμένος μέσα για να γράψω τη τελευταία εργασία μου
πήγα μετά από καιρό ν΄ αγοράσω καπνό
η απουσία θορύβων της κυριακάτικης ραστώνης
η απουσία αυτών που φεύγουν
εγώ που μένω αισθανόμενος πως είμαι σε μια σιωπηλή φυλακή
δε ξέρω τι φταίει
είναι και η αίσθηση αυτού του απογεύματος
και αυτές οι ευωδιές
νιώθω τη τρέλα ενός παιδιού πως του λένε θα πάμε βόλτα
και είναι αυτή η γλυκιά ζεστή ευωδιά
και όλα γύρω μου ανθισμένα
και η μπύρα παγωμένη να την πίνω
και να ξεδιψώ και να θέλω να πιω κι άλλη
δεν ξέρω τι φταίει
αλλά ήθελα να το καθυστερήσω
να μη γυρίσω πίσω
και η βραδιά καθησυχαστική
και μέσα μου να αισθάνομαι μια μελαγχολία
καλοκαιρινή
δε-θέλω-να-ξέρω-τι-φταίει
και μετά
το φεγγάρι που συναντώ
να γεμίζει











10 Comments:

At 21/4/08 12:08 AM , Anonymous Anonymous said...

Δεν είσαι ο μόνος που νιώθει έτσι. Μια από τα ίδια!

 
At 21/4/08 12:15 AM , Blogger hotel iris said...

:)

 
At 21/4/08 12:31 PM , Blogger So_Far said...

Καλημέρα καλέ μου Tifoeus,
σε εντελώς διαφορετικό μήκος κύματος εγώ, σου λέω ότι είναι απλά από τις μέρες εκείνες που χωρίς λόγο υπάρχει μια διάχυτη μελαγχολία.
Θα περάσει όμως και θα δεις ότι όλα θα τα δεις πιο φωτεινά

ΥΓ Αυτοί που φεύγουν κάνουν την Αθήνα πιο όμορφη και "ελαφριά"...
Καλημέρα και καλύτερα !

 
At 21/4/08 1:13 PM , Blogger celsius33 said...

πολύ μου άρεσε Tiffoeus, και γω νοιώθω έτσι συχνά, η τελευταία σου πικ μου θυμίζει τανία με λυκάνθρωπο :)

 
At 21/4/08 1:23 PM , Blogger phoinix said...

καταπληκτικές εικόνες!!!

 
At 22/4/08 6:14 PM , Blogger .......marmarigi....... said...

glikes melanxolikes stigmes!!!!

 
At 23/4/08 7:25 PM , Blogger hotel iris said...

όπως λέει και το τραγούδι
ίσως φταίνε τα φεγγάρια
ίσως πάλι φταίω και γω...
όπως και να ΄ναι οι μέρες αυτές είναι πανέμορφες!
φιλιά!!

 
At 24/4/08 2:24 PM , Blogger xomeritis said...

Δεν είδα φεγγάρι από τη βροχή της Κυριακής και η μέρα άρχισε με ήλιο. Κι εδώ οι περισσότεροι έχουν φύγει. Πάμε όντως βόλτα; έξω έχει πάλι λιακάδα και πεινάω.

 
At 24/4/08 6:53 PM , Blogger hotel iris said...

και το βράδυ για ποτό;
:))

 
At 26/4/08 12:22 PM , Blogger xomeritis said...

και βαρκάδα

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto