Tuesday, December 26, 2006

tango


και εκείνο το ταγκό που μου ΄ταξες;


14 Comments:

At 26/12/06 12:39 AM , Blogger Moloch said...

Κι έτσι αγαπημένη μου θα μείνω ζωντανός ως το τέλος Δεκέμβρη του 99, μεσάνυχτα ακριβώς
να κρατήσω τον όρκο που έχω δεθεί, το βαλς που υποσχέθηκα
και να υπάρχει μόνο αυτή, αυτή στιγμή
η ιερή στιγμή...
που νοιώθω σαν φλόγα καθώς σε στροβιλίζω
ρόδο που καίει φωτίζει όλη τη γη
Τη ζωή μου, θύμισες, και να ‘ταν μόνο ετούτο
με σειρές και αρχίσαμε τους κύκλους του χορού
Και το βαλς σα βάλσαμο το νοιώθω μες στο αίμα
σα κραυγή του θάνατου σαν γέλιο ενός μωρού


Αυτό μου θύμησε η φράση σου... Υπέροχο τραγούδι

 
At 26/12/06 12:56 AM , Blogger hotel iris said...

καλησπέρα βραδινέ επισκέπτη, πέρασε μέσα...

 
At 26/12/06 1:52 PM , Blogger oistros said...

Εμένα πάλι μου θυμίσατε τούτο. Να είστε καλά

 
At 26/12/06 2:42 PM , Blogger hotel iris said...

γοητευμένος...

 
At 26/12/06 4:38 PM , Blogger unapatatras said...

Το χοντρό μπιζέλι
χορεύει τσιφτετέλι,
χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών
και τα κολοκυθάκια
χτυπάνε παλαμάκια
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ' ένα πράσινο καινούργιο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό.

Βλήτα και σπανάκι
χορεύουνε συρτάκι,
χορεύουνε συρτάκι στο χορό των μπιζελιών
κι η μπάμια η μεγάλη
χορεύει πεντοζάλη
πάνω στην πρασινάδα και πάνω στο γκαζόν.

Μ' ένα πράσινο καινούριο παπιγιόν
ξεκινώ για το χορό των μπιζελιών
ήρθε η ώρα πια κι εγώ,
ήρθε η ώρα πια κι εγώ
να χορέψω με λαχτάρα
αγκαλιά με μια αγκινάρα
το πρώτο μου ταγκό!

θα μου κάνετε την τιμή να με συνοδεύσετε στην πίστα;

 
At 26/12/06 6:55 PM , Blogger hotel iris said...

το τραγουδάκι μετά τις 12, είναι για σένα καλή μου patatras, χορεύουμε;

 
At 26/12/06 7:52 PM , Blogger unapatatras said...

:-))
μετά χαράς!!!

 
At 26/12/06 9:38 PM , Blogger βλαχακι (το) said...

μιάς και όλοι κανουν
μουσικαί συνεισφοραί
πάρτε και αυτό:
http://www.sendspace.com/file/5lp7jc

 
At 26/12/06 10:43 PM , Blogger hotel iris said...

ωραίο το δωράκι!

 
At 26/12/06 11:48 PM , Anonymous Anonymous said...

αφού διασκεδάζει και το χοντρομπιζέλι που είχα κάτω από τα στρώματα (τσιφτετέλι...ντροπή!), μπορώ να μείνω ήσυχη ότι δεν θα με διακόψει από το ταγκό.
αγαπητέ tifoeus, μετά την unapatatras, φροντίστε να στροβιλίσετε κι εμένα στην πίστα. οι υποσχέσεις δίνονται για να τηρούνται.
ααα! τα τακούνια μου τα έβγαλα!...
:)

 
At 27/12/06 1:09 AM , Blogger unapatatras said...

μαμαζέλ μπιζέλ, ως οικοδέσποινα στο χορό των μπιζελιών, έχετε δικαίωμα να χορέψετε από ταγκό ώς και τσιφτετέλι σαν ανάψει το κέφι -μην το περιφρονείτε!- ακόμα και τα τακούνια σας μπορείτε να βγάλετε!

βλαχάκι, έκτακτη η συνεισφορά σας!

υ.γ. τιφ, σου έχω αφήσει άλλο ένα τραγουδάκι στο I can explain... in case u haven't noticed :-)

 
At 27/12/06 11:29 AM , Blogger βλαχακι (το) said...

:D

 
At 27/12/06 6:14 PM , Blogger vales-koupa said...

θα έχει το πάθος της αναμονής που προηγήθηκε...passion tango :)

χρόνια πολλά tif

 
At 27/12/06 6:52 PM , Blogger hotel iris said...

χρόνια καλά και όμορφα v-k, χαίρομαι πάντα όταν περνάς.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto