Tuesday, December 19, 2006

καθώς τα φώτα της γιορτής ανάβουν
το ένα
μετά
το
άλλο...



15 Comments:

At 19/12/06 9:41 PM , Anonymous Anonymous said...

η γουρλού μπιζέλω κάνει ποδαρικό στο super-duper hotel iris που είναι στολισμένο υπέροχα, φορώντας τα 12ποντα "έβερεστ" τακούνια της, τα αστραφτερά της σκουλαρίκια, τα μεταξωτά ρούχα της και το λαμπερό της χαμόγελο και αναζητά με το βλέμμα τον tifoeus που απόψε θα είναι επί της υποδοχής των κεφάτων καλεσμένων.
ο βελούδινος καναπές...

 
At 19/12/06 11:23 PM , Blogger πολυβιος said...

ωραίος ο πολυέλαιος
(και μην ακούσω κανέναν να λέει "σιγά τον πολυέλαιο")

 
At 19/12/06 11:37 PM , Blogger hotel iris said...

καλωσήρθατε μπιζ,
κλείστε τα μάτια, δώστε μου τα χέρια σας, αφήστε με να πιω την τελευταία σταγόνα της ροζ σαμπάνιας που ακουμπά τα χείλη σας και αφεθείτε σ΄ αυτόν τον πρώτο χορό...I can explain

Πολ, χαίρομαι που είσαι και εσύ εδώ, ο επόμενος χορός με την μπιζ δικό σου

 
At 20/12/06 9:08 AM , Anonymous Anonymous said...

για έναν moooi πολυέλαιο είναι αδύνατο να ειπωθεί κάτι τέτοιο! κι όποιος το πει, ας έχει στο νου του ότι προσβάλλει τον οικοδεσπότη που τον διάλεξε και τότε θα έχει να αντιμετωπίσει το 12ποντό μου. δεν θα μας χαλάσει τη γιορτή!...

shall we dance?
:)

 
At 20/12/06 9:47 AM , Anonymous Anonymous said...

Apres vous madam

 
At 20/12/06 10:55 AM , Blogger hotel iris said...

καλημέρες σ΄ όλους, ούπς σε κάποιον αρέσουν τα φωτιστικά moooi...

αγαπητέ poirot, όποτε αισθανθείτε πιο άνετα αφήστε παρακαλώ την μάσκα, ο χορός δεν είναι μασκέ

 
At 20/12/06 12:04 PM , Blogger nonplayer said...

είδα φως και μπήκα...

 
At 20/12/06 12:20 PM , Blogger hotel iris said...

χαίρομαι

 
At 20/12/06 4:43 PM , Blogger Παπαρούνα said...

η μουσική σας ταιριάζει απόλυτα με το ντεκορατιόν του ξενοδοχείου..:)
καλησπέρα

 
At 20/12/06 5:02 PM , Blogger hotel iris said...

Υποκλίνομαι και καλωσήλθατε

 
At 26/12/06 12:23 AM , Anonymous Anonymous said...

το χοτέλ είναι η απόλυτη απάντηση στο θεώρημα της οξείας (α)γωνίας κι εσύ, τύφο μου, ένας γλυκός πυρετός!
Αναστάσης

 
At 26/12/06 10:46 PM , Blogger hotel iris said...

αν και δεν είμαι σίγουρος αν κατάλαβα καλά, είστε πολύ ευγενικός και πάω να βάλω θερμόμετρο...τώρα!

 
At 28/12/06 6:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Έχεις δίκιο, το post ήταν τουλάχιστον ακατάληπτο, γραμμένο γαρ υπό την επήρεια...πυρετού!
Εξηγούμαι...
Τα σχέδια του χοτέλ είναι τόσο υπέροχα καμπυλωτά και ρέοντα, απαλλαγμένα από κάθε οξεία(=επιθετική, ενοχλητική) γωνία...
Ως εκ τούτου, η ατμόσφαιρα το τέλειο αντίδοτο σε κάθε οξεία ...αγωνία (πυρετικό συναίσθημα δικό μου μέχρι που πέρασα την είσοδο του χοτέλ).
Η αβρότητα σου επέδρασε θεραπευτικά στην ίωσή μου, κάνοντας τον πυρετό μου γλυκό σα ζαχαρωτό!!!
Tifo μου, μην πας για θερμομέτρηση, δεν τη χρειάζεσαι. Μετά την επίσκεψη στο χοτέλ δε, ούτε κι εγώ τη χρειαζόμουν πια! Νά'σαι καλά
ΥΓ Ελπίζω να μη σε πείραξε το "τύφο μου". Ήταν καλώς εννοημένο και...επίκαιρο για μένα

 
At 28/12/06 6:21 PM , Anonymous Anonymous said...

Α, και (μικρέ, άπειρε a_cute...) δεν ήταν post αλλά comment!!!

 
At 28/12/06 10:41 PM , Blogger hotel iris said...

καλή χρονιά cute!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto