Tuesday, December 05, 2006

Το Σάββατο το απόγευμα θα είμαι εκεί

Γενικά τον τελευταίο καιρό
αισθάνομαι καλά
απωθώ τις μελαγχολικές στιγμές
τις αφήνω να με πλησιάσουν κάποιες φορές
και τις χαϊδεύω σαν παιδιά
ξέρω ότι θα είναι πάντα κοντά μου
αλλά τώρα
απλά
έχω ανάγκη
να αναπνεύσω
άλλον
αέρα

κάνω αυτές τις σκέψεις την ώρα
που μια ηλιαχτίδα
έχει στήσει
χορό
πάνω στην μύτη μου
και γω αλληθωρίζοντας
παρακολουθώ την αντανάκλαση
της εικόνας μου στην οθόνη

και κείνη τη στιγμή,
χτυπάει το τηλέφωνο
το σηκώνω
και είναι η Μάγια στην άλλη γραμμή




έλα tif, μου λέει
ψάχνω απεγνωσμένα να δω
τι θα φορέσω στο Bazaar το Σάββατο
και θέλω τη βοήθειά σου

Μάγια, της απαντώ,
φόρα τα πιο απλά σου ρούχα
αλλά ντύσου την πιο καλή σου διάθεση
εξάλλου θα είσαι το κορίτσι μου
και δεν σ΄ αλλάζω με καμία άλλη...


υγ.1) το επόμενο τριήμερο θα λείπω στα Γιάννενα για ένα workshop
με θέμα: αναπαράσταση και θεατής
που θα πραγματοποιηθεί στα εργαστήρια εικαστικών του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Μάγια μου, αν στο τέλος δεν καταφέρω να σου φουρνίσω τα μπατόν σαλέ που σου ΄χω τάξει, θα ψάξω και θα σου βρώ τα πιο τραγανά και τα πιο νόστιμα της λίμνης.
Το Σάββατο το απόγευμα θα μαι
εκεί.

υγ.2) μόλις είδα έναν ποντικό, για τρίτη φορά, να χορεύει στα κεραμίδια απέναντι.
Τι να σημαίνει άραγε αυτό;



5 Comments:

At 5/12/06 1:39 PM , Blogger πολυβιος said...

μάλλον ότι ξέφυγε από κάποια παγίδα, που είναι γεμάτος ο τόπος

 
At 5/12/06 4:30 PM , Blogger unapatatras said...

This comment has been removed by the author.

 
At 5/12/06 4:33 PM , Blogger unapatatras said...

καλό ταξιδάκι!

 
At 5/12/06 5:23 PM , Blogger βλαχακι (το) said...

το ποντικάκι έτρεχε ανάμεσα στα βράχια εκεί που καθόταν. προσπάθησα να μην την κάνω να τρομάξει, αλλά ούτως ή άλλως τρόμαξε και έτρεξε προς εμένα προς το νερο.

 
At 6/12/06 4:22 PM , Blogger Alkyoni said...

χαιρετισμούς στην πόλη μου...
:)
το ποντικάκι δεν είναι οιωνός

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto