Thursday, November 01, 2007

Σήμερα το πρωί 2


Πριν από περίπου ένα χρόνο, το δεύτερο μόλις ποστ που είχα ανεβάσει αναφερόταν σ΄ αυτό

Σήμερα το πρωί άλλος ένας μικρός εισβολέας παρουσιάστηκε μέσα από τη βλάστηση της κοντοκουρεμένης πια ρίγανης.

Πάλι ένα λιλιπούτειο χελωνάκι λίγο μεγαλύτερο από καρύδι.

Οπότε τρέχουν δυο τινά:

Είτε το περσινό πήρε δεν πήρε τζούφιο ένα πόντο από πέρυσι (και που ήταν όλο τον χρόνο που το έψαχνα στον κήπο μην το πατήσω;;;)

Είτε έχουμε καινούργιο μωρό ζουζούνι χελωνάκι!

Είναι όμορφη έκπληξη, όμορφο γούρι και η χελώνα στο διπλανό κήπο μάλλον δεν μπορεί να μου λύσει απόλυτα όλες τις απορίες.

Καλό Μήνα!

Νοέμβρης κιόλας…κι ο ήλιος απριλιάτικος σήμερα

7 Comments:

At 2/11/07 11:31 AM , Blogger unapatatras said...

καλό μήνα μικρέ!
και καλό μήνα και στο χελωνάκι σου!
η αλήθεια είναι ότι μεγαλώνουν αργά οι χελωνίτσες. να μου θυμηθείς να σου πω την ιστορία μιας χελώνας που έφυγε από τη μία άκρη του κήπου στην άλλη, περνώντας κομμάτι με τσιμεντένια σκαλιά, για να πάει στην πιο ηλιόλουστη μεριά του κήπου και να γεννήσει με ασφάλεια τα αβγά της, και πώς για μήνες η αγαπητή μαμά μου κάθε παρασκευή (που μετά τη δουλειά θα πήγαινε στο εξοχικό) έπαιρνε μαζί της από το σπίτι στην τράπεζα όπου δούλευε ένα ταψάκι με χώμα, μαρουλόφυλλα και 4 χελωνίδια!

 
At 2/11/07 3:22 PM , Blogger hotel iris said...

καλησπέρα καλή μου!
δεν μπορώ (ή μηπως μπορώ) να φανταστώ τι γινόταν μέσα στο ταψί...
το δικό μας για λίγο το βάλαμε σε μια γλάστρα και ετοιμαζόταν για την μεγάλη πτώση του κασκαντέρ... να μου την πεις κάποτε αυτή την ιστορία.
η φύση σωστά εποίησε και αυτή ξέρει και τα μωρά δεν τόσο ευαίσθητα όσο πιστεύουμε!
σε φιλώ με τον πλατέρο στα σιμά μου

 
At 5/11/07 6:43 PM , Anonymous Anonymous said...

Πολύ ωραία φωτό. Άν και κινούνται αργά, τα χελωνάκια τρώνε γρήγορα!!! Και κάτι μου λέει ότι ορισμένοι επισκέπτες σου (βλ. Κοκό) θα λατρέψουν αυτήν τη φωτό.
Μπάαααι!

 
At 5/11/07 6:47 PM , Blogger So_Far said...

Μωρό χελωνάκι είναι !
Το ξέρω γιατί έχω και εγώ χελώνες στον κήπο μου και εντοπίζω κάθε χρόνο τα μωρά τους.
Να σου ζήσει η χελωνο-οικογένεια !

 
At 5/11/07 8:36 PM , Blogger hotel iris said...

sulpice, το μωρό δεν μου φάνηκε καθόλου βραδυκίνητο το αντίθετο μάλιστα, μάλλον από την τρομάρα του...
και άντε να το ξαναβρώ στον κήπο...

so far, μπορείς να καταλάβεις πόσο απίστευτη είναι η αίσθηση, όταν δε δεν σου έχει ξανασυμβεί.
χαίρομαι που συναντώ κι άλλους με τις ίδιες εμπειρίες και ναι, μέσα στις αυλές μας ακόμη και σ΄ αυτή την πόλη εξακολουθούν να γεννιούνται χελωνάκια!

τα φιλιά μου κυρίες μου και καλή βδομάδα!!!

 
At 6/11/07 4:16 PM , Anonymous Anonymous said...

Άντε, άντε, πάλι τύχη ήρθε στον κήπο σου. Νά 'σαι χαρούμενος!

 
At 6/11/07 7:46 PM , Blogger hotel iris said...

Με κάνει να χαμογελώ πως σε κάποια πράγματα δίνουμε μαγικές δυνατότητες και πως η ζωή μας γενικά μας επιφυλάσσει κάποιες ευχάριστες εκπλήξεις αριστούργημα...
κάτι θα έχει πάρει το μάτι σας μαγισσένια μου όταν πετάτε τάχα μου αφηρημένη στους αιθέρες σας με το παλιό σας σκουπόξυλο...
ήσουνα και το πρώτο μου σχόλιο ever και με τιμά που μου απαντάς και σ΄ αυτό!
να μαστε καλά και μια μέρα ολόκληρη θα σου φουρνίζω μπατόν σαλέ που σου χρωστώ και το τσουκάλι σου που σου υποσχέθηκα να σου το τρίψω...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto