Wednesday, November 08, 2006

Το μαύρο είναι

Το μαύρο είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα.

Είναι το χρώμα που κυριαρχεί στη γκαρνταρόμπα μου, όπου μετά από τα διαδοχικά πλυσίματα-μπουγάδες, πρέπει φυσιολογικά να διαθέτω και όλη σχεδόν την κλίμακα του γκρίζου. Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι το μαύρο είναι ένα χρώμα που με κάνει να αισθάνομαι ασφαλής. Σαν να φοράς καθημερινά τη στολή σου, χωρίς να παιδεύεσαι με τους πιθανούς συνδυασμούς. Ναι, μου ήταν σαν κάτι δεδομένο, αν και με έκπληξη αφουγκράζομαι κάθε φορά τα θετικά σχόλια στις όποιες μικρές μου απιστίες (όλα τα μαύρα είναι άπλυτα), κάθε φορά που φοράω κάποιο χρωματιστό ρούχο. Ουσιαστικά οι επιλογές αυτές πρέπει να αντανακλούν κομμάτια του ψυχισμού μας, έτσι δεν είναι; Μελαγχολική φύση (δεν το αρνούμαι), ευαισθησίες (ναι, έχουμε κι από αυτές), ροπή προς το δραματικό (ε, γιατί να το κρύψουμε κι αυτό), κυκλοθυμικές εξάρσεις (ε, μια σταλίτσα), αναβλητικότητα (μμμ), φαγούρες κοκ. Νομίζω ήμουν σαφής, γουστάρω το μαύρο. Όταν λοιπόν αποφάσισα να ανοίξω blog και έχοντας περάσει αρκετό διάστημα διαβάζοντας τα διάφορα ημερολόγια, πέρασα και από τη συλλογή των templates, προσπαθώντας να αποφασίσω τι θα μπορούσα να διαλέξω. Ας κάνω μια μικρή παρένθεση εδώ. Τα αγαπημένα μου blog είναι τα μαύρα. Εκεί μπορείς να βρεις χαρακτήρες ανθρώπων που κάτι με κάνει να νομίζω ότι μοιάζουν με τον δικό μου ψυχισμό. Ξέρεις, αυτό το κομμάτι που σε κάνει να αισθάνεσαι πως κάτι μέσα σου σπάει κάποιες φορές, ο θυμός που δεν μπορείς να μετριάσεις και του αφήνεσαι, ο αυτοσαρκασμός σε ναρκισσιστικό επίπεδο και λεπτές τραγανές φετούλες ειρωνείας, οι επιθυμίες που σε παγιδεύουν οι ίδιες που σε απελευθερώνουν…

Αποφάσισα να διαλέξω το πράσινο χρώμα, αποφάσισα να δώσω χρώμα, θέλησα τις σκέψεις μου να τις δω αποτυπωμένες σε άλλο φόντο. Το μαύρο είναι αγαπημένο μου χρώμα. Σήμερα έβαλα κόκκινο μπλουζάκι και πήγα να πάρω το πρώτο μου ταμείο ανεργίας.

7 Comments:

At 9/11/06 2:28 AM , Blogger βλαχακι (το) said...

True black is not a color.
It is created
by the absence of colour
thus by complete absence of light.
In real life we synthesise black.

However it would be easier to consider black, white and the gray in between as being "achromatic colors" because they lack the attributes of hue and saturation.
but colors nevertheless.

black mythology

i still don't know what to thing about black...

[and this comes from a person who *once* used to wear a black cape, a black hat, a black scarf, black trousers and boots, πάντοτε συνοδευόμενο με λευκό dandy υποκάμισον με φρα(μ)παλά]

i fancied your insight on the subject

 
At 9/11/06 10:17 AM , Blogger hotel iris said...

για βλαχάκι μια χαρά μιλάμε το αγγλικό. αχ αυτή η καινούργια γενιά. το στάδιο του φραμπαλά δεν το έχω περάσει ακόμα(;) Καλημέρα!!!

 
At 9/11/06 1:24 PM , Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ ήθελα μαύρο με αποχρώσεις του γκρί...δεν βρήκα κάτι που θα με αντιπροσώπευε και διάλεξα ίδιο με το δικό σου...τι σημαίνει αυτό για τον ψυχισμό μου?

 
At 9/11/06 5:29 PM , Blogger βλαχακι (το) said...

είμαι biligual βλαχάκι.το αφιέρωμα το άλλαξα εις την ελληνικήν, τελικά, για να μη με κράζεις.
"αχ αυτή η καινούργια γενιά"
(=P ήσουν νιός και γέρασες;)

 
At 9/11/06 9:26 PM , Blogger hotel iris said...

Νάτα νάτα, δείξε μου το template σου να σου πω τι τύπος είσαι; Όχι μαράκι δεν πάει έτσι. Μπορώ να σου πω τι σημαίνει το πράσινο δια μένα όμως. Μου δίνει μια αίσθηση ηρεμίας και αισιοδοξίας, μήπως αυτά δηλώνουν ταυτόχρονες ανάγκες στο δικό σου ψυχισμό. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα σε διαβάσω και θα τα πούμε.

 
At 11/11/06 5:00 PM , Blogger unapatatras said...

αγαπημένοι στίχοι του morrissey:

i wear black on the outside
as black as i feel
on the inside

and if i seem a little strange
that's because i am

:-)
κι εγώ τα τελευταία χρόνια έβαλα χρώμα στη ντουλάπα κι ανάμεσα στα πολλά μαύρα και λιγότερα σκούρα μπλε και καφέ εμφανίστηκαν πορτοκαλί και κόκκινα και πράσινα. και μ'αρέσουν εξίσου.
καλησπέρες

 
At 11/11/06 7:48 PM , Blogger hotel iris said...

και τις δικές μου, ευχαριστώ για τους όμορφους στίχους.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto