Tuesday, February 27, 2007

κουλουράκια λαδιού

5 “μυστικά”…shortcuts
για 5 διαφορετικούς φίλους...

χθες

μπίζ
- ένας κότσυφας κελαηδά χαμένος
μέσα στην πρασινάδα με την πορτοκαλιά μύτη του
κάθε πρωί
πριν χαράξει
την ώρα που είμαι βυθισμένος κάτω από το πάπλωμά μου
ξέρω
πως προσφέρουν τα πιο
όμορφα
τα πιο χαρούμενα τραγούδια τους

patatraki
-το βραδάκι συναυλία στα προπύλαια
του πανεπιστημίου
η νύχτα σχεδόν ανοιξιάτικη

ο ήχος αντανακλά στα τριγύρω κτήρια
η πανεπιστημίου αποκομμένη από την κυκλοφορία
το σκηνικό είναι υπέροχο, μακάρι να συνέβαινε αυτό
συνέχεια

atix
-στο πλάι μια ομάδα κρουστών με τον δάσκαλο
καθισμένο κατάχαμα κάνει πρόβα
ο κόσμος ξαφνιασμένος στέκεται και παρακολουθεί
και ο ήχος που πάλλεται στέλνει
σήματα ρυθμού
κι αναμνήσεις

σήμερα

loly
-το πρωί ξυπνώντας και ανοίγοντας
το παράθυρό μου αντιλαμβάνομαι
μια αδιόρατη σταγόνα να ακουμπά ένα
φύλλο της ανθισμένης μου βαγιάς
αγαπώ αυτή την απαλή
την τόσο λεπτή βροχή
με ποτίζει


rayuelita
-το απόγευμα ο ορίζοντας
σιγά σιγά ανοίγεται
τα σύννεφα σχίζονται σε μεγάλες ζαχαρωμένες μπουκιές
ο ήλιος περνά ανάμεσα στα κενά
και γλύφει τις πεσμένες σταγόνες




κάτι έχουν οι μέρες, ε;
κάπως σαν μελαγχολικές;
ε;
αν σου πω πως θα περάσει θα με
πιστέψεις;


τρώω κουλουράκια λαδιού
τραγανά
με αλεσμένο ολόκληρο
μανταρίνι
φλούδα και σάρκα
μαζί με το χυμό ενός ακόμα
που δίνουν υπέροχο

άρωμα
και γεύση




μόλις είδα και τον φίλο mosaic
να ΄σαι καλά!

8 Comments:

At 27/2/07 9:07 PM , Blogger AtiX said...

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ φίλε μου… Άντε φεύγει και ο κουτσοφλέβαρος. Υπόσχεση, τα κουλουράκια, ok?

:)))

 
At 27/2/07 10:36 PM , Blogger unapatatras said...

πώς μπορεί να ξέρεις ότι τα σκαλάκια στα προπύλαια είναι αγαπημένο μου σημείο; ειδικά την ώρα που βραδιάζει..
ξέρεις πόσο καιρό έχω να αράξω εκεί;
θα σε πιστέψω, κι όταν περάσει, θα σε καλέσω στα προπύλαια, θα φέρεις κουλουράκια, θα φέρω τις σβούρες μου και θα παίξουμε, είσαι;
(δυνατή αγκαλιά!)

 
At 28/2/07 1:39 AM , Blogger greekgaylolita said...

το πρωι
μια σταγονα.
ναι.

[στα γονατα παλι.αδιορατα]

 
At 28/2/07 1:42 AM , Blogger northaura said...

κατι εχουν
αλλα λεω κι εγω να σε πιστεψω
(μυριζοντας το κουλουρακι)

 
At 28/2/07 9:12 AM , Anonymous Anonymous said...

δε νομίζω να μασάς τα αρωματικά"μου έχουν σπάσει τη μύτη"μανταρινολαδοκουλουράκια κάτω από το πάπλωμα!!!
;)

είσαι γλύκας!

 
At 28/2/07 11:20 AM , Blogger βλαχακι (το) said...

ναι αμέ,
αν και εγώ δεν θα έχω σε πέντε να το δώσω.
by the way έκανες κάτι με τις ρυθμήσεις του profil? ουίχ!
:)

 
At 28/2/07 12:43 PM , Blogger hotel iris said...

atix, καλημέρα φίλε με μουσικές με κρουστά και παιδιά με ράστα μαλλιά...

patatraki, καλημέρα σε μια Αθήνα που αυτοκίνητα δεν κυκλοφορούν και είναι σκηνικό κάθε μέρα για γιορτή, ραντεβού στα σκαλάκια, στα προπύλαια...

loly, μια βροχή, απαλή σαν δάκρυ
να ποτίσει την έρημο, αυτή που κατοικεί μέσα μας, να μπορέσει να φυτρώσει ζωή, να μπορέσουμε να γεννηθούμε ξανά...


northy, η διάθεση θωρώ πως είναι σαν τον διαβάτη που περνά μπροστά από ένα φούρνο και οι ζεστές μυρωδιές του θυμίζουν πως πεινάει, η δοσολογία που συστήνω είναι ένα κουλουράκι τη φορά...

μπιζζζ, άφησε τις ευαισθησίες και έλα να παίξουμε τους ινδιάνους κάτω από τα σκεπάσματα με φακό, και να γεμίσουμε τον τόπο με ψίχουλα και χαχανητά...

βλαχάκι, και επισήμως take five και κουλούρι και πες μου τι εννοείς με τις ρυθμίσεις...

καλημέρα σ΄ όλους

 
At 28/2/07 1:35 PM , Blogger βλαχακι (το) said...

εμ..πατώντας στο τελευταίο σου comment σε εμένα δεν με βγάζει στο profil σου
(πατώντας σε παλαιότερο comment, ναι)
maybe it's just a momentary thing, don't worry.

νομίζω θα πάρω το κουλούρι.
(όχι τον κίμωνα)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto