Saturday, February 24, 2007

Free Kareem


Διάβασα το συγκεκριμένο post από τον φίλο μου τον Αθήναιο
και από τότε δεν μου έχει φύγει από το μυαλό

φαντάσου να είσαι πιτσιρικάς 22 μόλις χρόνων και
κάνοντας κριτική στα δημόσια πράγματα της χώρας
σου, να φυλακίζεσαι για τι απόψεις που εκφράζεις
στο προσωπικό σου blog.

θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε κάτι τέτοιο να συμβαίνει σε μας,
έστω σε μας
που κατά κύριο λόγο λογοτεχνίζουμε,
αυτοψυχαναλυόμαστε ή μήπως τελικά είναι πιο συλλογικό,
που μαγειρεύουμε αισθήματα
και προθέσεις...
;



Κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό,
εγώ πάντως υπέγραψα.

Καλό σ/κ

2 Comments:

At 27/2/07 2:30 AM , Blogger boywalkinginthewoods said...

δεν χρειάζεται να φανταστώ τίποτε
ταϊζω ένα κουτσό γατί έξω απο το σπίτι μου
η πραγματικότητα είναι σκληρή
πέραν των απόψεων νομίζω
και πέραν των επιλογών

η πίστη μου είναι
οτι τα πράγματα επιζούν
στην σύγκρισή τους
με εμποδίζει αυτό ευτυχώς
να χτίσω αστική συνείδηση

καλή εβδομάδα

 
At 27/2/07 6:40 PM , Blogger hotel iris said...

καλή βδομάδα boy
ταξιδευτή στη χώρα
των Βάσκων...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

header's photo by 3amfromkyoto